Har du erfaring med lønns- og personalarbeid samt ser verdien av å jobbe i team?

Hagel søker lagspiller til vår lønnsavdeling i Knarvik.

Vi er et regnskapsbyrå med et bredt spekter av lønnskunder, og vi søker deg som trives med lønnsfaget og vil ta ansvar for at våre kunders lønninger kommer på konto til rett tid.

Vårt byrå består av omtrent 40 ansatte, og som medlem av vårt lønnsteam vil du få muligheten til å vokse og utvikle deg i en rolle hvor samarbeid og fleksibilitet står sentralt.

Dine viktige arbeidsoppgaver vil være:

  • Lønnsarbeid A-Å

  • Avstemming lønnsrelaterte poster

  • Oppfølging av egen kundeportefølje

  • Behandle fravær, permisjoner, sykelønn, refusjoner, pensjon og forsikringer

  • Støtte og rådgivning til kunder innen lønns- og personalområdet

  • Årsavslutning og rapportering til offentlige myndigheter

  • Bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser

  • Løpende oppdatering ihht lover og regler på lønnsområde

  • Regnskap i perioder (bokføring, avstemming og rapportering)

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere økonomisk utdannelse, - lang erfaring kan kompensere for dette

  • Min. 3-5 års erfaring med lønns- og personalarbeid, helst fra byråer med kjennskap til ulike

    problemstillinger

  • God kunnskap om relevante lover og regler

  • Erfaring med veiledning og lederstøtte innen personalarbeid, arbeidsavtaler, oppsigelser, pensjon,

    permitteringer, oppfølging og dialog med NAV m.m.

  • Gode datakunnskaper og god IT forståelse

  • Gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner – både norsk og engelsk

  • Erfaring med bruk av lønnssystemer er en forutsetning

  • God regnskapsforståelse

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide selvstendig og håndtere en dynamisk arbeidsdag med pålagte frister.

  • Trives med å jobbe i team, og ser verdien av samarbeid

  • Strukturert og systematisk arbeidsform

  • Initiativrik og proaktiv

  • Liker å kommunisere med kunder samt komme med forslag til råd og forbedringer

Vi kan tilby deg:

  • Et fantastisk miljø med erfarne, engasjerte og profesjonelle kolleger innen mange fagfelt

  • God opplæring og oppfølging underveis

  • Mange spennende kunder – ansvar for egen kundeportefølje

  • Moderne og flotte lokaler

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Fleksibel arbeidstid og arbeidssted

  • Faglig utvikling gjennom interne/eksterne kurs

  • Pensjons- og forsikringsordninger

Søknadsfrist: - søknader vurderes fortløpende.

 
 

 Høres dette ut som noe for deg?

Send din søknad til solfrid@hagel.no

Har du spørsmål kan du gjerne ringe Solfrid Olsen Farestveit (HR-leder)
på 
48 02 37 35

Du kan også legge igjen navn og kontaktinformasjon i skjemaet under
- så tar vi kontakt med deg for en hyggelig prat.